SAHABAT MAHASISWA UTARA

HALAMAN

23 Disember 2011

LAGI LAGI ADAM ADLI - "BENDERA NAJIB PALING HUJUNG, PALING SENANG NAK CAPAI?"

Salam perpaduan dan salam 1Malaysia.

Adam Adli nie tak habis habis nak buat onar lah kan? Baru ja ingat malas nak ambil tahu pasal mamat nie, tup tup dia keluarkan statement bangang. Woi woi, tolonglah tengok video kat bawah nie weh. Dia punya berasap lepas dengar reason kenapa turunkan bendera DS Najib adalah tahap maksima. Gila ridiculous.

TENGOK JANGAN TAK TENGOK, NILAI JANGAN TAK NILAI.


Dengan pelatnya, dia memberikan alasan alasan yang memalukan diri sendiri. Paling menyampah bila dia claim ayat, "semua mahasiswa". Panas je dengar sebab Mahasiswa Utara dan konco-konconya tidak menyokong Adam Adli. Ada seorang penyokong tegar PR pun tak setuju dengan Adam Adli nie. Nampak tak dia tak diterima masyarakat, baik mahasiswa, penyokong kerajaan mahupun pembangkang. Shame on you!


See. Orang PR pun tak suka dia. Orang BN apatah lagi kan? Mahasiswa? Pergh, tak payah tanya. Tepuk dada tanya selera.

P/s: Der, mahasiswa tak sokong lu der, MURAHSISWA je sokong lu.


4 ulasan:

  1. mmg xdk akta nk bwa ang ke pihak polis dengan turn bendera.... tp ni bab kurang ajaq... bodoh pnya adam adli....

    BalasPadam
  2. Bila rasa diri dah cukup hebat.pesanan tun mahathir mudah.mahasiswa melayu lemah dalam belajar.jd tumpu perhatian pd pelajaran dulu

    BalasPadam
  3. fuck.. aku nak tanya ko admin.. ko dah tengok ke vedio wawancara adam adli dgan sinar harian? ideologi dan tindakan adam adli bukan base politik.. tp base atas peranan mahasiswa itu sendiri.. aku sbgai mahasiswa menyokong sepenuhnya atas tindakan adam adli..

    BalasPadam
  4. Zul fatah ...

    video tu dibuat selepas kejadian kan ...
    sebelum kejadian nmpk sgt base politik ..
    selepas kejadian ... nak counter tindakan dia .. kata bukan base politik ....
    tak salah nak memperjuangkan hak mahasiswa .... lagi2 pasal masalah penempatan pelajar UPSI sebagai guru
    tapi isu nya sekarang ....
    Adam mempersoalkan AUKU ... adakah ia nya ada kene mengena dgn masalah penempatan tadi ....

    dah tu hantar kat bangunan UMNO ..
    kenapa tak hantar kat Kementerian Pengajian Tinggi??

    kenapa perlu bertindak kurang adap ...
    masuk rumah orang tapi buat macam rumah sendiri ....
    nmpk sgt sesetengah mahasiswa skrg ni jenis yg senang diperkotak katik kan ... belajar pun separuh masak ... dah berangan nak memperjuangkan hak2 konon!! .... DIULANGI nya .. tak salah .. tapi biarlah dgn cara, saluran, dan adap yang mencerminkan awak tu seorang yang terpelajar ....

    makan pun masih ditanggung .. ada hati nak berkurang adap seperti itu ...

    my 10 cent ...

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ADAKAH ANDA BERSETUJU SEKIRANYA PTPTN DIMANSUHKAN?