SAHABAT MAHASISWA UTARA

HALAMAN


24 Mac 2012

#AmanKampus Berbakti di Selatan, Tak Layan Demo Pro-M

Salam Perpaduan, Salam Keamanan & Salam 1Malaysia.

Sungguh tidak adil apabila hanya Pro-Mahasiswa dan SMM yang mendapat liputan harini. TOLONG Jangan diagungkan perjuangan yang menyebabkan mahasiswa diperlekeh.

Tak percaya? Google dan bilang, berapa banyak kali perkataan ‘MAHASEWEL’ memenuhi ruangan entry. Banyak. Lebih 40x, jadi satu doa yang tidak baik.

Apa guna diperhebohkan cerita kartun? Meskipun MU berada di Utara tanah air, tidak bermakna MU akan lupakan rakan-rakan di sana. Oleh itu, MU nak ajak rakan-rakan MU ushar Aman Kampus yang berlangsung di UTM. Sebelum ke UTM, rakan-rakan Aman Kampus telah bersama GPMS negeri Melaka di Kolej Yayasan Melaka dan Universiti Teknikal Malaysia (UteM).

JOM USHAR, 

 

 Majlis pelancaran Aman Kampus di UTM ini telah dirasmikan oleh Timbalan Naib Canselor Hal Ehwal Mahasiswa dan Alumni, Prof Dr Dato’ Tajudin bin Haji Ninggal serta telah diisi dengan pelbagai aktiti menarik. Kelainan yang dibawa kali ini, ada Malam Akustika.

Lebih info di SINI  &  SINI

Di saat geng-geng Pro-M sibuk nak berdemo, rakan-rakan Aman Kampus terus meneruskan misi Aman Kampus Fasa II. 

Itulah beza yang pasti, antara Pro-Aspirasi dan Pro-Mahasiswa

                                   Sila banding dan beza.

p/s: Minggu depan, Aman Kampus akan ke UUM, meneruskan kembali jelajah di Utara. Selamat berbakti rakan-rakan Aman Kampus.

1 ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ADAKAH ANDA BERSETUJU SEKIRANYA PTPTN DIMANSUHKAN?