SAHABAT MAHASISWA UTARA

HALAMAN

11 Februari 2012

Peminjam SAMAN PTPTN. Forum, coming soon !


Salam Perpaduan, Salam Keamanan & Salam 1Malaysia.

Siapakah Mandeep Singh?

Kenapa beliau memfailkan saman terhadap PTPTN pada 20 September 2011?

Adakah benar beliau telah difitnah dan ditangkap secara salah?


Yang pasti, Mahkamah Sesyen menetapkan 13 Februari 2012 untuk membuat keputusan mengenai permohonan Perbadanan Tabung Pendidikan Tinggi Nasional (PTPTN) untuk membatalkan saman seorang peminjam pinjaman tabung itu.

+++

Cuba tengok ini pulak.

  
Mereka kata:
PTPTN Beban Anak Muda?
PTPTN = Along Berlesen
Benarkah?

Forum ini akan diadakan pada 16 Februari 2012, 3 hari setelah keputusan mahkamah.

Lihat pula barisan panel jemputan mereka.

Moga tiada bias, forum yang matang atau agenda lain.

Kita tunggu dan lihat.
 

1 ulasan:

  1. macam ni ....semua orang akan menyambung pelajarannya pada mereka yang sedar pentingnya ilmu..jadi nak belajar tu kenalah bayar....jadi bayaran itu di buat dengan mengunakan duit sendiri atau duit pinjaman....pada yang meminjam tu ..dah pinjam kenalah bayar hutang,,dan memang jadi adat resam orang yang meminjam memang susah nak membayar,,,,tapi kalau mereka mereka ni benar benar olan tak nak bayar hutang ptptn maka scorelah mungkin pinjaman itu akan di convertkan nanti ,,so moral of the story....adik - adik korang pun nak belajar juga bro..............jangan pentingkan diri sendiri

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ADAKAH ANDA BERSETUJU SEKIRANYA PTPTN DIMANSUHKAN?