SAHABAT MAHASISWA UTARA

HALAMAN


26 Mac 2012

Pro-M Tergugat Terus Hentam Hero. #Tolak Pro-M


Salam Perpaduan, Salam Keamanan & Salam 1Malaysia.

Pengakuan Khairul Nizam Md Husin atau lebih dikenali sebagi Aji yang didedahkan telah membuat Pro-Mahasiswa mula tidak duduk diam. Dari sumber yang dimaklumkan, saudara Khairul Nizam ini telah menerima ‘undangan’ daripada Safwan Anang dan Syahid Zaini untuk berdebat. Bila? Di mana? 

Persoalannya, adakah sekadar undangan BERDEBAT atau ‘BERSILAT’? Kagum bila dua orang penting ini mula menggelabah.

Percayalah, tindakan Khairul Nizam seharusnya dipuji kerana beliau sudi berkongsi sesuatu yang kini sedang menyebabkan beliau diancam dan dikutuk dengan pelbagai tomahan yang datang daripada rakan seperjuangannya dahulu.

Lihat ini,

Aji dihentam di FB oleh Munzir Musa

Adalah sangat mengejutkan apabila kata-kata seperti ini datang dari Presiden Persatuan Mahasiswa Islam. Pemimpin yang sepastinya perlu menjadi contoh yang baik.

Bukan kerana apa, salahkah seorang rakyat Malaysia menyatakan sokongan WE LOVE PM? Tanda sayang dan hormat kepada Perdana Menteri? MU semakin kurang faham dengan Pro-Mahasiswa. Kenapa alergi sangat dengan PM? Orang pakai baju WE LOVE PM pun isu. Dah tak ada modal?

Agak membimbangkan bila saudara Khairul Nizam ini pernah ‘disentuh’ gara-gara keluar dari Pro-Mahasiswa? Moga yang terbaik buat Saudara Khairul Nizam @ Aji. Kawan masa senang memang ramai, tapi bila susah mungkin inilah buktinya. Rakan seperjuangan yang dulu menghentam semula.

Lihat, ini sokongan rakan-rakan siswa kepada Aji.


 Klik SINI untuk ke Selatan.

“Kami Bersama Khairul Nizam”
Tolong jangan beri ancaman dia, jangan pukul dia,
Dia hanya menyatakan kebenaran & Sekiranya itu semua fitnah, Sila dangkal.

5 ulasan:

  1. Kami bersama Khairul Nizam!

    BalasPadam
  2. sokong aji, tindakan anda insyaalah akan diberkati. amin

    BalasPadam
  3. ABANG NIZAM TERUSKAN BERJUANG UTK KEBENARAN...KITA SENTIASA MENYOKONG. KEBENARAN SENTIASA MENANG...JD DON'T WORRY...KEEP IN TOUCH...

    BalasPadam
  4. Ini baru tindakan berani serta profesional. Tak perlukan keganasan, tak perlu pecah pintu, tak perlu panjat pagar untuk suarakan mana yang benar mana yang salah, apa yang perlu disokong, apa yang perlu ditolak.

    Akai ada?

    BalasPadam
  5. pendedahan demi pendedahan..kian rasa tergugat... Keep it up Nizam!!! tegakkan kebenaran.

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ADAKAH ANDA BERSETUJU SEKIRANYA PTPTN DIMANSUHKAN?