SAHABAT MAHASISWA UTARA

HALAMAN


25 Mac 2013

Selamat Hari Polis #PDRM 206


'Komuniti Sejahtera Komitmen Kami'

Hari ini, 25 Mac 2013 merupakan sambutan Hari Polis ke 206 bertemakan 'Komuniti Sejahtera Komitmen Kami' yang telahpun dirasmikan oleh YAB Perdana Menteri DS Najib Tun Razak.

MU percaya dengan rentetan pelbagai isu keselamatan khususnya insiden di Lahad Datu baru-baru ini telah membuka mata dan hati rakyat Malaysia betapa besarnya jasa dan pengorbanan anggota keselamatan kita dalam mempertahankan keselamatan dan kedaulatan negara.

Sungguhpun begitu, kita tidak dapat menafikan ada sekelompok manusia yang busuk hati sanggup melemparkan pelbagai tuduhan dan cercaan terhadap pihak polis. Ya, buktinya mereka dituduh dan diperlekeh sebagai 'Polis Barua UMNO', 'Polis Anjing UMNO' dan sebagainya hanya kerana mereka menjalankan tugas berhadapan dan menangani para demonstran khususnya dalam siri perhimpunan demonstrasi Bersih yang lalu.

Dalam kesempatan ini, MU dan rakan-rakan mahasiswa mengucapkan Selamat Hari Polis dan jutaan terima kasih buat pasukan PDRM khususnya yang sentiasa sedia bersedia berbakti untuk agama, bangsa dan tanah air.




Terima kasih PDRM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ADAKAH ANDA BERSETUJU SEKIRANYA PTPTN DIMANSUHKAN?