SAHABAT MAHASISWA UTARA

HALAMAN


28 Disember 2011

31 DISEMBER 2011...Adam Adli Melakar Sejarah Lagi?!!!

Seperti yang dilaporkan oleh mStarOnline, satu lagi Perhimpunan 16 jam akan diadakan oleh sekumpulan mahasiswa di hadapan Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI). kenapa tak wat jer Demonstrasi 16 jam?? ke dah tak larat nak berarak dan menjerit2...16 jam tu der..



Pengerusi Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM), Ahmad Syukri Ab Razak yang dipertik dalam dalam portal Malaysiakini sebagai berkata, perhimpunan itu akan bermula dari dari pukul 9 malam pada 31 Disember sehingga 1 petang keesokan hari. Jelasnya, malam tersebut dinamakan sebagai 'Malam Talkin untuk AUKU' (Akta Universiti dan Kolej Universiti)Malam Talkin untuk AUKU ke atau Malam Talkin Perpisahan 1001 KenanganKU ADAM-UPSI?? (ramai ke yang akan meraikan pemergian Adam Adli nanti?)

*Pernah ada...rasa cinta...(ADAM-UPSI) antara kita kini Tinggal Kenangan...

"Tindakan kita duduk (di situ) sebagai simbolik. diadakan juga ucapan daripada pimpinan pelajar termasuk Adam sendiri," kata Ahmad Syukri. Simbolik?? Oh ya, simbolik bagi merayakan TARIKH KERAMAT PASANGAN SEJOLI... "Abg dah nak terima keputusan, awak baru nak bacaan kes yer? xper..t abg bantu awak k..=p" Bagus la puak depa ni.. MU pun tak rajin nak wat celebration mcm nieyh..



"Kau dan Aku adalah satu tak kira apa...Segala rintihan aku engkau...Selalu ada..."


Malam bersama pimpinan pelajar atau pimpinan AMK?? Adam berucap lagi setelah hebat di pentas AMK PKR .. bakal meneruskan legasi di UPSI pula... TAHNIAH!!!! Inilah yang dimaksudkan dengan Bebaskan Mahasiswa Berpartisipasi Dalam Politik.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ADAKAH ANDA BERSETUJU SEKIRANYA PTPTN DIMANSUHKAN?