SAHABAT MAHASISWA UTARA

HALAMAN


20 Februari 2012

Jom tolong ISRAEL??!!!

Salam keamanan, salam keamanan, salam keamanan dan salam 1Malaysia :)

Mesti butthurt je dengan tajuk Amoi kan? Maaf lah. Sindrom lama tak dapat tolong update di MU kesayangan. Cakap banyak pun tak guna kan?Jom kita tengok sikit apa hal penting Amoi nak sampaikan ke kawan kawan mahasiswa kesayangan semua (^_^)V

KEMPEN 
"PEACE FOR PALESTINE"

Wadah Penggerak Mahasiswa kepada Mahasiswa. Eh? Macam pernah dengar je ayat tu kan? Ape celop curi ayat orang. Hikhikhik.

Yeah. Siapa yang tak nak keamanan kan? Aman Kampus dah selesai pun fasa 1. Apa kata kali nie kita selaku mahasiswa bergabung dan menyuarakan suara keamanan buat Palestin?

Sebenarnya, macam yang semua boleh tengok, kempen Peace For Palestine ini dilancarkan oleh pihak Aspirasi dan penggerak mahasiswa di semua IPTA dan kempen ini merupakan sebahagian daripada usaha mahasiswa menyokong Palestin dan menolak Israel. Ehem. Siapa yang nak sokong Israel kan? Kecuali lah kalau dah dungu sangat. Ops.

So, Amoi nak menyeru semua rakan mahasiswa untuk turut sama menyokong kempen ini. Kalau ada aktiviti lain yang akan diakan semasa kempen nie nanti, Amoi dengan berbesar hati dan bukan badan untuk terus memaklumkan kepada rakan mahasiswa nanti. Orait? 

P/s: Sekurang kurangnya, marilah kita sama sama berdoa kepada Allah supaya selamatlah seluruh kaum muslimin dan muslimat di seluruh dunia. Islam itu kan bersaudara :)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ADAKAH ANDA BERSETUJU SEKIRANYA PTPTN DIMANSUHKAN?